Måndags kväll

Veckan har börjat. Börjat bra måste jag ändå säga, för jag kunde ha fått böter redan 6.25 i morse och det slapp jag ju! (Martin är på väg ut nu för att åtgärda problemet, han är en redig karl!)

Har dessutom hittat möjlighet till en semesterdag samt bytt två pass under december och genast såg slavschemat mycket bättre ut. Har känt mig gråtfärdig när jag sett framtiden (kalendern)hänga där på väggen och funderat på hur i hela friden jag tänkte när jag la  de där turerna. (Allt har jag inte lagt själv, ibland kommer lite oönskad hjälp från schemagruppen som  grädde på moset....)

Så nu ska jag försöka le mig igenom den här skitmånaden som kallas november och bara längta till allt skoj som händer sen. Smygstartar med lite sus och dus här hemma när Martin är bortrest i slutet på november med att bjuda hem lite vänner på bad i tunnan och sen är vi i december. Då blir det julbord i Norge, Göteborgsresa, julbord med jobbet och så självaste riktiga julen!

Det är verkligen inte många veckor kvar nu så - smile! I´ll survive!

Kommentarer
Postat av: Maria

Räddningen heter glögg och pepparkakor. Det får man börja med redan i november har jag hört..GOTT och livsuppehållande i dessa mörka tider

2009-11-09 @ 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0