Med livet som insats

Hela familjen Johansson har tillbringat kvällen i skolans gympa hall. Innebandy laget har en outnyttjad träningstid så vi for dit och hade skoj med lite blandat folk.

Innebandy och skeppsbrott stod på menyn. Jag kan fortfarande göra kullerbyttor!! Trodde jag inte, var lite rädd för ett stort brak i ryggen men så blev det inte, det gick så bra!!

Martin skulle imponera lite på mig (tror jag, för han kan väl inte vilja imponera på andra pappor??) och tog tag i en lian och klättrade högt upp i ribbstolen. (För ett ögonblick önskade jag att jag skattat honom högre medan han var i livet. Särskilt hos försäkringsbolaget.)

Vi hade ju givetvis ingen kamera med oss så ni får tro mig på mitt ord när jag säger;
När en trivselrund 36-årig man, med lätt panik i ögonen, flyger genom luften, ser det fantastiskt roligt ut!

Av någon anledning gjorde han bara denna luftfärd en gång, hahahaha!!!

Barnen hade även de hur kul som helst. Helt uttröttade här hemma. Lovis somnade utan kvällsläsning och de stora orkar inte ens bråka med varandra. Det här kommer vi göra om.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det där kommer att straffa sig i ömma muskler imorgon.

2009-11-07 @ 00:58:51
Postat av: Saga

hahahahahaha

2009-11-07 @ 15:27:51
Postat av: Anonym

Vi hänger gärna på fler gånger, jag lovar!!!! Barnen uppskattade detta har jag fått höra i dag. Jag vill gärna se svåger göra fler vågade övningar;-)

2009-11-07 @ 22:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0