Sömn

Att sova ett åtta-timmars pass så där "mitt i veckan" var helande. Idag är jag på gott humör och känner mig stark som en oxe!

Planerar att sticka från jobbet tidigt (gott om folk och inget särskilt att göra för mig), handla, klippa mig och sedan ta en rejält ledig helg!

Tända massor av ljus, tända i öppna spisen. Laga något gott och mysa tillsammans.

(Det där sista kan gå lite hur som helst, de stora barnen har en tendens att antingen åka bort eller helt enkelt ta hem någon kompis och stänga in sig på sina rum. Men jag, Martin och Lovis får väl göra vårt bästa...).

Kommentarer
Postat av: Annika

Å de låter verkligen mysigt! Hoppas de blir som du tänkt dej. Maken jobbar så de blir nog ensammys för min del... Så du kan ju sända mej en tanke när du sitter där framför den varma brasan ;)

2009-11-20 @ 13:26:43
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0