Tjej-hemlisar

*Fniss*

Lovis och jag har haft en lugn hemma-förmiddag. När vi fikade med kaffe och pepparkaka förut (Lovis har en egen kopp, hon gillar kaffe), utbrast hon:

-Åh mamma, vi har så mysigt du och jag. Men vi ska inte berätta det för pappa!!

(Nu tror jag inte att pappan misstycker att vi myser och har det trevlig men jag får väl vara tyst då!)

Nu blir det lunch och sedan ska vi busa på kyrkis i Forshaga. Kommer nog bli så trevligt och kul att vi har ytterligare hemligheter när pappan kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du vet de där däcken..? Jag frågade Benny ( på ett argt sätt ) varför han i hela fridens namn inte ringt Martin. B svarade då att han glömt. Smart va. Och han hade redan beställt vinterdäck o betalat och allting, så det var försent att dra sig tillbaka. Hejdå billiga Martindäck, välkommen fattigdom.

2009-11-02 @ 21:18:27
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0