Allt är inte guld....

....men idag är det sant!

Hämtade min lagade halskedja idag. Oj, oj oj vad den glittrade!!

Frågade vad de hade för medel, har lite annat glitter som inte längre gör själ för namnet....

- Ultraljud och slipmaskin, fick jag till svar, vilket direkt grusade mina planer på att köpa en burk mirakelmedel med hem.

Men för summan av 75 kr skulle de putsa upp min X-länk så jag bytte helt enkelt halsband i butiken. Det har inte varit polerat sedan jag tog studenten så det kan den ju vara värd!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ultraljud har ni väl på jobbet och säkert har Martin en slipmaskin med väldigt fint slip som du kan använda, du är ju händig vetja! =)

2009-10-23 @ 22:53:32
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0