Ekonomi...

...har plötsligt blivit roligt när vi har en ny frisör på byn!

Idag klippte jag mig själv (inte själv som i själv, utan jag blev klippt). Senare, när jag var nere på byn igen (tandläkarbesök) var det tomt i lokalen och jag föste in Julia och Linn oxå på en klippning.

Allt som allt samma summa som om bara jag klippt mig hos min ordinarie frisör!

Visst, vi fick ingen hårbottens-massage i 10 minuter, det står inte godis på bordet, magasinen på bordet har inte blanka bilder och han har inte världens hippaste lokal (den är faktiskt gräsligt inredd!) men det struntar jag i. Det är rätt och slätt en klippning och det är ju det jag vill ha! Hårbottensmassage kan Martin göra gratis!

Visserligen hade jag Lovis med mig, men en annan fördel med denna frisör är att han är tyst (om ni inte hängde med - Lovis var med = det blir inte tyst någonstans i hela världen). Inget kallprat (om inte Lovis är med då) utan det är helt ok att bara sitta där, få håret klippt, betala och gå.

Jag är frälst i min nya frisör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0