Glömde!

Bitterhet och avundsjuka hör lite ihop.....

Imorse, på stora parkeringen, lät det så märkligt av en bil som stod parkerad. När jag gick förbi märkte jag att det var en kupévärmare som surrade!

Detta är större än vad vissa av er förstår, vi har nämligen ingen el på vår parkering (som landstinget ändå låter oss betala för, lite bitterhet igen).

Kände bums att en sån vill jag ha! Går dessa på bilbatteriet eller hur funkar det? Någon som har en aning?

Ser mig själv sväva ut till bilen vid 22-tiden efter en hård arbets-kväll och istället för att skrapa rutor bara köra iväg i en varm och gosig bil!

Kommentarer
Postat av: Marina

En del bilar har dieselvärmare, kanske var en sån...? Den kan man ju ställa in timern på innan man lämnar bilen och så sköter den sig snällt själv, inte vet já.



Kram kram

2009-10-06 @ 19:13:28
Postat av: Kerstin

Vart tog DU vägen idag?????????????????????? Jag letade. Kräm Krister.

2009-10-06 @ 21:14:36
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Annelie.F

Dieselvärmare! Sån har vi kanon!

2009-10-06 @ 22:29:20
Postat av: Jenny

Jag har en liknande grej i min BENSIN-bil, men den är lite egen (nog gammal modell), fungerar ibland och ibland inte... men det är ljuvligt när den vill vara med. Den värmer kupén men inte motorn tyvärr...

2009-10-07 @ 11:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0