Helgen är slut

Jobbhelgen är över och nu ställs siktet på de två kommande helgerna. Massa skoj kommer att hända:

* Nästa helg, 40-års kalas. Det spritter i benen redan!

* Helgen efter, jag och Martin på Spa i Sunne - jag ser mig vid poolkanten, i frotté rock, liggandes med en bok, sovande i en vilfåtölj. Kals på kvällen. Sovmorgon. Japp, jag ser fram emot det med. (Martin ska väl göra något nyttigt där är det tänkt men det ska inte jag!)

Två efterföljande lördagar med barnvakt och vuxentid. Jag och Martin, tillsammans. Det händer verkligen inte varje helg och det ska bli så skoj!!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jätteskoj båda två hoppas jag med...känns skönt med en utvilande helg efter festen, perfekt ordning!! Kram kram

2009-10-11 @ 22:49:35
Postat av: A

Här hemma har vi lyckats pricka in allt roligt samma helg. Längesen vi körde en 2 dagars. Lär va sååååå sjuk på söndagen när barnen dimper ner i brevlådan igen. Men ack så kul!

2009-10-12 @ 09:23:54
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0