Idol

Knappt har färg-lukten vädrats ur Lovis rum innan jag börjar fantisera om nästa projekt.

Vi var slitna den veckan (och några dagar till efter) vi höll på och muttrade Aldrig mer, nu skiter vi i resten av huset och är nöjda.

Men nu sitter jag i vardagsrummet då TV-rummet är ockuperat av två Idol fanatiker.

Den här vintern kan jag inte göra något år problemet. Men tanken på att bygga in balkongen känns allt mer akut så vi får ett ställe till att häcka på om kvällarna.

För det här är för trist.

Jag är ljusår ifrån att gilla de program som de stora tjejerna vill se.

Och om jag går och lägger mig i sovrummet och tittar på något annat sover jag lika säkert som amen i kyrkan redan efter inledningen på filmen.

I-lands problem, verkligen, men jag bor inte i någon bananrepublik heller. Så jag får klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0