Lite kaos

De försov sig lite, älgjägarna, men nu är de iaf iväg. Mycket glömdes här hemma så det var lite trafik i dörren innan det lugnade ner sig. Nerver säkert, trots att Martin bestämt hävdar att "det inte är nåt"! Sött.

Lovis sover än och jag avnjuter mitt kaffe i stilla frid. Vi är lediga idag men har inget planerat så vi kan ta det riktigt lugnt.

Och passa telefonen. Lite spännande är det med SMS idag, Martin brukar höra av sig om det smäller uppe på skogen.

Jag hoppas att någon fäller något idag. Lovis tycker det är såååå spännande att åka till slaktboden på eftermiddagen och titta på de döda älgarna. Peta på horn och verkligen se hur otroligt stora de är.

Hon är redan ganska medveten om matens urspung. Hon vill gärna veta vilket djur hon äter. Och äter vi älg så är det märkligt nog alltid den som pappa skjutit!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag är åxxå ledig idag...synd att det är löite långt annars hade jag kommit förbi på en kaffe! =) Men vi ses till helgen!

2009-10-12 @ 09:53:07
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0