Lovmorgon 3

6.15

- Jag vill inte sova mer mamma!

Tack för det eller vad säger man?

Vi har nu försökt somna om, sett div barnprogram samt ätit frukost/druckit en balja kaffe. Min fina veckoplanering jag gjorde i början på veckan raserade min käre man igår. Har flyttat runt aktiviteterna så gott det går.

Just nu sliter han hårt min gubbe. Igår sjukskrev sig även deras chaufför så idag ska han klämma in en lastbilsrutt till Eskilstuna jämte det vanliga arbetet. Dessbättre trivs han gott på sitt nya jobb så han är på gott humör!

Vi andra ska avnjuta de här sista dagarna så gott det går. På fredag kväll drar jag igång igen och sen ser november rent bedrövlig ut jobbmässigt för mig. Men det ska gå bra bara vi håller oss friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0