Packat

Likt en förlossningväska står vårt lilla bagage i hallen och väntar på avfärd. Stått redo sedan igår. Innehåller tack och lov inte bebiskläder i stl 50, gigantiska nattbindor och amningsbh utan en bikini, den lilla svarta och mysiga kläder för söndag morgon.

För en gång skull ska även lilla beautyboxen med, fullpackad av krämer, lera och scrub. Den är inte särskilt sliten, min lilla box. Jag är inte den typen av kvinna som har särsklit mycket av den sortens produkter. Men nu har jag ju handlat på mig!

Tänkte ta kort på vår väska men hittade ingen överföringskabel (vårt stående problem) och råkade istället gooogla upp en Måste Ha väska. Så kan det gå.....


handladesign.se

Ett litet handbagage för 800 kr. Känner ett stort habegär efter den här! (Det  är två på bilden för att illustrera multifunktionen, bära eller dra). Förstår dock att glittrigt yttertyg inte är att rekomendera i min värld men sukta och önska får jag väl ändå göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0