Plötsligt händer det...

Figaro är inte längre rädd för Lovis. Han har börjat älska henne!

Imorse låg både han och Lovis i min säng. Lovis brevid mig (förstås) och Figgo nere vid fötterna.

Så helt plötsligt, när Lovis skruvar lite på sig i sömnen, märker katten att hon ligger där, jamar till och kommer kurrande och lägger sig på hennes mage!

Behöver jag säga att Lovis vaknade lycklig?




Världens goaste katt, alla kategorier. Men han har varit väldigt avvaktande till Lovis i ett par år, från det att hon kom upp på benen (när jag ammade låg han i mitt knä och slickade henne på huvudet!), han gillar inte hårda tag och oberäkneliga skrik.....

Men nu har de funnit varandra igen! Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0