Stärkt självkänsla

Har idag tackat gudarna för flextid och varit på stan. Det var me, myself and I.

Tog tag i problemområdet underklädes-lådan. Den är en katastrof och har varit så en låååång tid. Och prova BH med en fyra-åring som leker tittut-lekar med skynket och blottar min bleka, håriga, (på sina ställen inte allt för vältränade) lekamen brukar få mig svett och resultera i  - ingen BH med hem.

Idag har jag med mig inte mindre än tre set hem med välsittande BH och matchande trosa! Tjoho! (Det kostade en förmögenhet men det var det värt).

Gick dessutom lite moloken ifrån första affären med kupstl C och trosa 40. Var ju sådär. I nästa affär fick jag rådet att prova DD och trosorna hade stl 36.

Jag vet ju vart jag ska gå i fortsättningen.

P.s Det är de som gör reklam för att de sparar storleken i datorn så man kan skicka in sin bättre hälft och få grejer som passar....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilka är de?? Jag behöver lite välmatchande grejor, hähä. Ringde dig idag....aaaaaaaaaaaaaa.

2009-10-20 @ 19:19:51
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0