Uppladdning

Knappt har baksmällan lagt sig så är det dags att ladda för nästa kalas! Sköj!

Idag på stan fixade jag Spa prylar för att krångla mig ur de dyra prislistorna uppe i Sunne. Ler-masker och  gurk-inpackningar, kropps-skrubb. Här ska göras fint på kroppen utan att gå i konkurs alldeles! 


!    

Hihihi.... En nästan gratis ler-mask och en pool där inte en enda unge gör bomben... najs!!

Och övernattning på hotell, kärleken och jag. Vi är värda det. Det tycker jag och har inte dåligt samvete alls.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska bli SÅÅÅÅ underbart!!Är du ledig i morgon? Jag hade en idé om att komma och besöka er...

2009-10-20 @ 21:11:47
Postat av: Kerstin

Klart du inte skall ha dåligt samvete! Ni förtjänar det tio gånger om.

2009-10-21 @ 14:50:12
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0