Barnslig eftermiddag.

En i sanning rolig eftermiddag. Blev själv som en unge i det där leklandet och provade det mesta - dock inte fritt fall....
Fick hjärtklappning och lätt yrsel av att titta ner från den korta banan. Feg eller förståndig, jag vet inte. Men oåkt av mig förblev den.

Lovis for runt som en vilde från första till sista minuten. Kändes oerhört bra att hon var  på en plats som verkligen tillåter och uppmuntrar ett sådant uppträde! Kul hade hon med sin kompis och med kusinerna som dök upp.

Att det var näst intill folktomt så när som på oss 8 gjorde heller ingenting. Hugo kunde cykla så länge han ville, barnen kunde hoppa studsmatta tillsammans i varsin bur och ingen som helst kö till en enda liten aktivitet. Vardagar är bra dagar om man verkligen vill röja sig trött!!

Barnen härjade så pass att de satt helt still och fikade i ca 15 minuter innan de drog vidare - ett mirakel..

Nu blir det dusch och vad jag tror, en väldigt tidig kväll för en liten, nöjd men sliten flicka!

Kommentarer
Postat av: Marina

Tusen tack för en jätterolig eftermiddag!! Mina barn somnade båda två på vägen hem i bilen,slagna hjältar. Detta gör vi gärna om;-)



Kram

2009-09-03 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0