Besiktning...

Så är det dax för den tredje flickan i familjen att kontrolleras som fyra-åring på BVC.

Ska inte sticka under stol med att jag redan är lite nervös för vilket uppträdande damen tänker ha. Vi pratade om det imorse, vad vi skulle göra, och hon utbrast:

- Jag vill inte träffa den där sköterskan alls! Sedan stampade hon iväg med morska steg över golvet....

Har berättat att Julia och Linn också fick göra detta när de blivit stora flickor. Att de på BVC vill höra att hon kan prata, att hon kanske får balansera lite och mätas och vägas.

- Jag kan ju allt det där, jag vill inte!

Nähä. Nåväl, vi får väl se hur det går....

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha ungen har en stark egen vilja! Den kommer hon komma långt med! Ja...förutom att hon INTE kommer till bvc då ;)

2009-09-01 @ 22:03:06
URL: http://malteser.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0