Höst

Sommaren ÄR slut. Det kan jag bara konstatera. Martin blir en arbetsmyra på hösten. Fixar och grejar konstant. Han har gjort mer idag än under alla veckor han var ledig i somras.

Husvagnarna är under tak (vi har en, svärföräldrarna har den andra om någon fick för sig att jag blivit så camping-galen att jag har två..).

Garaget är undanstädat för att få in båda bilarna.

Ekan är under tak. (Har den varit hela sommaren men under FEL tak).

Fyrhjulingen har fått sin rätta plats i garaget med snöplogen precis bredvid (fy, han räknar verkligen med snö den här vintern med).

Alla batterier ut husvagner och gräsklippare är urmonterade, står på laddning och ska ställas frostfritt.

Det var vad Martin har gjort.

Jag?

Jo, jag satte ner 40 vårlökar. Vart resten av dagen tagit vägen har jag ingen aning om....... Men det är väl det som är kärlek - att kompettera varandra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0