Kemi

Trots mitt dagliga piller-trillande på arbetstid glömmer jag ibland bort att det finns bot och lindring i små vita, runda piller. Jag tar gärna vid huvudvärk och andra kvinnliga besvär men sen känns det liksom lite avlägset.

Har under dagen haft en ryggvärk som accelererat till oanade höjder. Långt nere i ländryggen har det molat och ibland lite djävulska ilningar genom vänster skinka och ner i hälen. (Ichias?) Till slut kom jag på att Ipren kanske kunde hjälpa lite... Ärkenöten i ett eget skal.

Borta är det inte men jag kan sitta på stolar samt ta mig fram utan att se skitnödig ut! Bra grejer!

Fast innan det lättade såg jag till att se lite olycklig ut. Martin flyttade då ett mindre träd åt mig samt delade och grävde ner några perenner....
- Du ska absolut inte gräva nu när du har ont i ryggen älskling!, sa maken snällt och var en underbar toffelhjälte.
Nu sticker han iväg på älgmöte.
Kan inte förstå att det snart är dax för älgjakt! Det är ju på hösten!!! Och hösten, det är det visst om fem veckor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0