Konsult

Jag har fått ett extra knäck!

Jag ska utbilda icke landstings-anställda i HLR! (Vanlig HLR, inte S-HLR som jag till vardags pysslar med). Det ska bli såååå himla roligt men jag är samtidigt lite nervös. Jag har alltid känt de jag undervisat förut så om jag sagt/gjort något galet har det inte gjort så mycket. Vi har kunnat skratta åt det och gått vidare.

Tänk om jag skämmer ut mig?

Tänk om jag lägger en för hög nivå så de tror att jag är en överläst besservisser?

Tänk om jag glömmer allt jag kan och inte kan förmedla något av nytta över huvud taget?

Oj, oj oj.

Hoppas det blir bra för det ska verkligen bli så skoj! Tack moster för förtroendet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0