Ledig

Ledig dag.

Känner stor tacksamhet till Julia och Linn som tog emot Lovis i köket 6.55 och satte på en film åt henne. Det gav mig exakt 35 minuter till att sova. Kändes att det behövdes!

Nu väntar jag på att klockan ska slå åtta så jag kan ringa veterinären. Havannas ben är mindre svullet men nu känns det som om det ligger ett band av små ärtor under huden. Det kan inte vara bra (och säkert inte billigt heller).

Solen skiner iaf och om inte hela dagen går åt till veterinärbesök och annat ska det pysslas lite i trädgården. Började så smått igår kväll (en underbar kväll att spendera utomhus!) men har ca 90% av trädgården kvar att pyssla om inför hösten/vintern.

Lite fika ska jag oxå hinna med och en fredags-handling.

Men först - troligen ett dyrt telefon samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0