Mulet.

Ledig dag, varit många sista tiden! Idag tvättar vi, jag och Lovis. Kanske mest jag, eller inte ens jag, tvättmaskinen. Har som mål att bädda rent och tvätta undan från alla sängar. Inte särskilt jobbigt men det tar tid innan alla uppsättningar sängkläder har genomgått ett 60 graders program.

Planerar en liten tur till banken oxå - växla pengar! Det drar faktiskt ihop sig. Skönt att ha en gubbe som ger en lite fickpengar, själv är jag pankare än vanligt. (Först föräldraledig, sen en hovslagare, sen en veterinär...)

Fast å andra sidan är vi gifta och det är även hans barn som jag pysslar om här hemma på föräldraledigheten så det känns helt ok att han får hjälpa mig med lite kontanter.

Nej, nu får jag ta itu med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0