Music for my master...

Drar ihop sig till 40-års kalas inom en snar framtid.

Inte för någon i min familj, snälla nån. gamla är vi verkligen inte, Martin och jag...

Men vi ska hjälpa till lite med musiken på kalaset. Så med en vinare innanför västen, datorn, och ett stort behov av nostalgi, sitter vi här, gubben och jag och lyssnar och lyssnar ....... och lyssnar och gillar! Så kära (förhoppningsvis snart ingifta släkting), du ska veta att vi tar uppdraget på stort allvar!

Vi sitter vid köksbordet och sjunger och diggar för fullt för det ska jädrar i mig firas med besked när du fyller 40!

(Självklart får du själv bestämma spelllistan - men vi vet var låtarna ligger...! Vi kanske klickar lite på spelllistan åt dig. Särskilt om vi intagit någon form av alkoholhaltig dryck.)

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh va glad jag blir när jag läser det här:-) Va goa ni är, jag hoppas verkligen att det blir en riktigt rolig fest som alla ska ha riktigt roligt på!!! Åh ni hjälper mig ju verkligen med det. Massor med kramar på er:-)

2009-09-14 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0