Nedräkning

Nu drar det ihop sig. Tjej-resan till Paris. Ska bara jobba fyra dagar, med start med kvällen idag, så sticker vi iväg i ottan på tisdag morgon!

Vädret är varmt och skönt i Frankrike, under helgen hade vänner 28 grader där borta. Inte mig emot!

Förbereder min frånvaro här hemma. Julia gav igår kväll och i morse havanna medicinen själv. Igår kväll under min blick, i mórse på egen hand och det gick så bra! Då vet jag att hästkraken klara sig.

I övrigt förbereder jag inte så mycket här hemma, Martin kan sköta ett hushåll med guldstjärna i kanten. men pengar är växlade och passet uppletat.

Nu ska jag bara lista ut vad som ska med. Vi reser med endast handbagage så det blir till att tänka två gånger vad som ska prioriteras...

Men oj vad jag ser fram emot det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0