Dags att deklarera...

Ikväll kommer vår deklarerande vän hit och hjälper Martin genom skattemyndighetens snårskog.

Själv jobbar jag och får således slippa höra om avdrag, pådrag, underskott och underlag. Hoppas att det blir plus på skattekontot till slut - det fick jag lära mig i skolan, att minus och minus blir plus.

Det är bra för de ser även över min deklaration och så kan jag skriva under när jag kommer hem och skicka in den, utan tandagnisslan och förtvivlan.



Finns inte mycket som stressar mig som den där tidspressen..... Får känslan av att de kommer hem och hämtar mig som värsta skattesmitaren om tolvslaget skulle passera utan att pappren är inlämnade.

Kommentarer
Postat av: K

Deklarationen ja...hujeda mig. :-o

2010-04-26 @ 15:45:56
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0