Driv

Uppe och på gång.

Länsat två sängar och dragit igång tvättmaskinen. Hoppas kunna hänga ute idag, vi får se hur det går. Ännu inget regn i sikte och ingen bonde har kört ut skit på gärdena.

Ekologiskt jordbruk luktar förfärligt illa. Det går inte ens att ha fönstren öppna. De dagarna lovordar jag "Blå korn" som de spridde glatt på det glada 70-80 talet.

Fast visst är det bättre med skit.

Planerar handling, lite städ och kanske ge mig på rosorna idag. Dags för beskärning. Tre av mina klätterrosor har inte gillat vinterns katastrofala kyla, jag ser liv långt ner men de lär knappast täcka bågen i år som jag hoppats.

Nej, dags att svepa i sig kaffet och gno på.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för hjälpen igår!! <3 Förlåt att jag missade dig, var så oändligt trött. Lite mkt nu. :(

2010-04-28 @ 09:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0