Godmorgon!

Så börjar en ny vecka. Om det inte vore för besiktningen senare idag har jag en känsla av att den här veckan kommer bli riktigt bra.

Jobbar ikväll och imorgon, är sedan ledig i två dagar. Middag på lokal med Martin på torsdagskvällen. Sen lite arbete på fredag före en sedan länge inplanerad tjejfest! Sen en ledig helg ovanpå allt.

Ja, det finns mycket att se fram emot! Inte minst att barnbidraget kommer imorgon.... Vårt sus och dus i stockholm grävde ett stort hål i plånboken (plus att alla barn har fått nya vårskor) men nu kommer som sagt lite påfyllning!

Sen kommer ju våren mer och mer för varje dag, mina små plantor växer så sakteliga upp och det knoppas lite varstans i trädgården.
Jag älskar att vi är på väg mot Maj med stora kliv!

Har köpt årets Majblomma, ska sätta den på pennfickan idag....

 

Jag köper alltid pins. Håller en evighet och nu blir det den tredje (eller fjärde, minns inte) på min pennficka. Jag har en för världens barn också och ska köpa UNICEFS - Vi ska rädda varje unge-pin så fort jag hittar den.

Men jag gillar majblomman bäst. Som hjälper barn här i vårt område.

Har du inte köpt en redan tycker jag att du ska göra det idag! Så fler barn får en rolig sommar, för tyvärr får inte alla det per automatik.

Kommentarer
Postat av: K

Fan, vi köpte ett par i...papper, typ. De var skitfula. Din är ju snygg. Måste nog skaffa en sån. Kram Altankvinnan.

2010-04-19 @ 19:05:55
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag köpte 2, så jag är oxå duktig! Attans vad jag längtar tills på fredag, ska inhandla diverse platsartiklar idag och förbereda. Kanske ses vi på jobbet imorgon. Ska prova att göra en dagtur, hoppas innerligt att ryggen håller annars får jag supa den bra på fredag!

2010-04-20 @ 08:37:16
URL: http://busymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0