Här händer det grejer!

Tungt medicinerad har jag dammsugat inför Ninas övernattning.

Tog hela nedervåningen när jag ändå var igång - jajamensan!

Nu snart kommer det hit en rörfirma, och nej, det är inte svart, varför han jobbar på en helg vet jag inte, han skulle komma imorgon och Martin tog semester för det..... Men så är det med små egenföretagare, de jobbar jämt.

Det jag tycker är bäst är ju att en röris kommer en dag före utsatt tid, det har ju aldrig hänt förut kan jag säga. Bådar gott inför ett ev framtida samarbete.

(Vi ska byta panna, kompletera med solpaneler för sommar varmvatten och ta bort expantionskärlet, få ett modernare tryckkärl på nedre botten istället för en risk med massa vatten på vinden som det är nu, samt installera nytt reningsverk).

Det är för att lista ut vad kalaset kommer att kosta han ska komma och kika idag, och lämnar säkert en inte så rolig offert frampå. Ska se till att vara välmedicinerad den dagen med....


Kommentarer
Postat av: K

Här hemma har vi nu en helt fullvärdig rörmokare..tänk på det om ni behöver hjälp nån gång. :)

2010-04-06 @ 18:12:19
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack K, men jag tror det var M som skulle hem till er...?! B har välan så han klarar sig med sysslor! Han (M)har packat snickarlådan och väntar bara på gött byggväder=)

2010-04-06 @ 19:47:28
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0