Många vuxenpoäng....

Jag bad mannen i huset att köpa hem lite snask till fredags-myset.

Ur kassen dyker det upp en påse Non-stop.

- Vad i hela friden har du köpt?! De här är ju inte ens goda!, utbrister jag.

- Jo, jag tycker det...., försvarade sig Martin.

Efter maten tar Martin fram sin påse, håller upp den i luften och förkunnar:

- Den här påsen är min, ert chips finns i skåpet. Jag tycker om de här!

Linn och Julia himlade med ögonen. Jag försökte lite fint be honom att köpa Never-stop i fortsättningen, de är ju iaf ätbara.
Men nej.

Han kommer envisas. Det är inte bara vuxenpoäng på Non-stop, det lyser en stor pensionärsvarning!

   


Snart går han väl över på den tunga pensinärs-produkten - Bridge blandning. Russin med choklad på, det är äckligt.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men de gröna lakritspinnarna är goda i Bridgen. Jag kommer ihåg när vi var små, då hade mormor och morfar alltid bridge i pappförpackning! =D

2010-04-16 @ 22:08:33
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: Anna

Jösses va gammal jag måste va, jag älskar båda bagsen!

2010-04-20 @ 08:38:38
URL: http://busymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0