Utmattnings-symtom

Min plånbok är deprimerad - men mina flickor är glada.

Idag har vi hittat jeans till den som det aldrig går att köpa jeans till.

- Mamma, de sitter tight...!, utbrast dottern andlöst i provrummet. Mitt plastkort började osa bränt, men nu har ungen två par mycket välsittande jeans - I love JC ♥ (Midjetum 24 - det har vi aldrig hittat förut i kombination med 32 längd.... Hon är som en arabhäst).

Nu tänker jag leka struts. Med det menar jag att jag ska vänta någon dag med att kontrollera saldot på mitt konto - jag tror min plånbok kan bli ytterligare deprimerad av att få höra sanningar.

För det blev ju inte bara jeans. Lite skor också.. Och så shoppade tjejerna glatt en del för sina egna pengar och det var ju för väl för mig =)

Kommentarer
Postat av: K

KUL med shopping! <3 Hälsa dem så gott. På lördag får de present. Kramar från Allergisk och Trött

2010-08-18 @ 09:49:18
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0