Annorlunda

Martin har öppnat sin julklapp på riktigt, Morbergs kokbok.

Han började sin gourmet-karriär med att göra Creme Brulé, blev riktigt gott men vi ska göra vissa justeringar.

Lovis vägrade däremot att smaka. Tror hon reagerade på "dallret".

Jag trugade, lockade och pockade för att få henne att smaka bara lite på detta goda.

Till slut stirrade hon vilt på mig och utbrast:

- NEJ! Och man får faktiskt inte tvinga folk!

(Nä, men ät dina flingor då för sjutton!)



Fanns mycket att bli sugen på i den här boken. Jag väntar med stor spänning på den dagen Martin ska göra revbensspjällen. Tänkte på de vi åt i Budapest när jag såg bilden och har västa cravings - vill ha dom NU!!!!


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Ja där snackade vi revbenspjäll minsann;-) mums..

2010-12-28 @ 09:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0