Så kan det gå

Ikväll blir det taco-paj utan ost.

Julosten stod inte på min lapp (men på svärmors) så jag glömde liksom helt bort att handla för "det vanliga livet som inte har med julafton att göra".

För: Jag hugger hellre av mig högerhanden än beger mig till en mataffär idag.

Däremot strosade jag och barnen runt lite på Plantagen förrut. Fyndade en stor röd ren (50% på alla julprydnader!), en fin grå, glansig dyna till Linns skrivbordsstol (39 kr), en liten vit ljuslykta skulle Lovis nödvändigt äga (gick nästan i sönder på väg hem i bilen, glas och barn = bad combination) och små söta prismor (Julia gillar blingbling).
Vi var i princip ensamna där. På Bergviks parkering såg det värre ut. Folk är galna som beger sig dit en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: K

Host. Jag åkte dit i tron att "alla andra handlade säkert klart igår". Tji fick jag. :-o

2010-12-23 @ 21:36:24
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0