Varning?!

Nu är det tant-varning här hemma. Alla i familjen gjorde stora ögon när jag klev ut ut badrummet.

Jag har nämligen köpt hårrullar. Och nu har jag rullat håret!

Tycker det är roligt med lite lockar i håret. Mitt hår är ju naturligt absolut spikrakt. Däremot tror jag inte mina tunna, fjuniga hårstrån är så värst nöjda med att jag krokar till dom med värme varje dag så nu ska jag testa det här.

Så nu är jag tant.



När jag ändå är igång, har ju en frisör som läser här:
Är det skonsammare med kardborrerulle än värme? (Plattång)


Kommentarer
Postat av: Linda

Såna där brukar mormor få rulla i huvudet på mig när jag ska vara "fin" dagen efter. Sover sedan med dem över natten och det är inte skönt ;) Men lockigt blir de =) Hoppas du blir nöjd!

2010-12-22 @ 21:47:31
URL: http://mylifemymove.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hahaha, ja det är nog lite skonsammare men variation är alltid bäst och sålänge du har värmeskydd i håret är det ingen fara att köra värmeverktyg! (Du har ju ganska kort än så länge...värre om man har långt och plattar det varje dag!)

Kör en bra läggningsspray lr skum lr nått liknande så håller det längre!

2010-12-23 @ 12:06:24
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0