Seg

Två riktigt grymma arbetspass.
Haft två patienter som använt klockan på ett sätt som fått mig att tro att de tränat för att vara med i Jeopardy. Spring, spring, spring för att mer eller mindre bara stänga av, ständigt bli avbruten i det man borde göra.

Jag blir trött i huvudet av sånt. Och sliten. Till och med en av personalen i kiosken påpekade att jag såg trött ut när jag var nere och köpte korv med mos till lunch. Då är det illa.

Nu ska jag snart njuta lite ledig kväll. Inget vin, har fått gå på panodil idag för att orka. Men en liten thékopp framför OS kan ju fungera som omväxling.

Kommentarer
Postat av: Hallvardmelissa

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-12-05 @ 11:31:51
URL: http://hallvardmelissa.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0