Bantning pågår

Tyvärr inte min egen men på Klara (katten).

Dyr mat har införskaffats - hon tycker inte om den. Inte Figaro heller vilket är väldigt bra för han behöver den inte.

Jag var lite fundersam på hur vi skulle kunna mata katterna med olika mat men det har löst sig fint.

Vi har Figaros mat på vedspisen i köket och Klaras på golvet. Hon tittar upp på Figaro som glatt snaskar i sig av sin mat men hon är för tjock att hoppa dit!

Kul, tycker jag som kan vara lite skadeglad och gillar lyteskomik.



Man kan tydligt se missnöjet. Hon deppar vår lilla (stora) misse. Det framgår inte på bilden hur rund hon är men alla, jag menar verkligen alla, som tittat på henne sista året har skrattat gott åt hennes rultighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0