Bättre nu...!

Älskar att shoppa i liten by. Kom in i Kils ena klädaffär.

- Åh, där är du, jag har ett par jeans här till dig, hälsade expediten, - Som inte jag kan ha! (vi älskar samma sorts jeans hon och jag och de tar bara in ett fåtal i varje storlek).

- Hm, nu efter jul kan nog inte jag heller ha dom, svarade jag tveksamt men hon slängde in mig och byxorna i provhytten.

Och jodå, visst kunde jag! Och halva priset! Och Esprit, mitt nya älsklingsmärke som får plats med en hel kvinna!



(Martin kommer bli förtjust över hur de sitter..... Nice ass fick jag som bonus!)

Sen följde det med en sorts jeanstunika oxå, så nu finns lite nytt och kul att ha på sig i Rom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0