Gårdagen

Vinst i innebandyn - äntligen! Linn fick göra sitt första mål som hon kämpat för så länge!

Sedan vidare till bion, och - Röd matta! Kort visserligen men jag har gått flera steg på röda mattan! Har ingen åsikt om filmen, vet inte riktigt vad jag tyckte om den, (jo, jag var nykter).

Sedan vidare till nattklubben i en egen avskild lokal. Champange och snittar och mingel. Vi var lite tröga ett tag, Martin och jag men tog oss efter lite barhäng....

Det bästa av allt, jag tog aldrig den sista drinken! Det gjorde Martin, hahaha. Jag tog ett glas vatten, väldigt vuxet och klokt. Är trött idag (hemma 2.30) men inte bakis.

Hm. Bra kväll, väldigt mycket mindre bra morgon.

Kommentarer
Postat av: K

Heja Linn!!! <3 Och stackars Martin. :D

2010-01-17 @ 10:14:46
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Eivindmerete

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-06-16 @ 14:23:05
URL: http://eivindmerete.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0