Luktar gott

Man ska inte krångla till det.

Älskar Yankee candle. Luktar gott, helt enkelt. Som present av min kompis fick jag tre-pack wunderbaum att ha i bilen. Jag har en i hallen, en i sovrummet och en i bilen.
Martin hävdar att det luktar även på utsidan av bilen när jag kör förbi. Världsligt problem... Det är min bil. Har därför min rosa rattmuff och min moderna doftgran, med stolthet.

Favoriten för mig är clean cotton - luktar som nytvättade sommarlakan. Rent och gott.

Önskar jag fick betalt för all reklam jag ger olika prylar....En pall ljus vore ju kul!


Kommentarer
Postat av: K

Hm, de är alltså bra, de där ljusen?? Jag kör budgetvariant från Ikea...men borde alltså satsa på Yankee?? Voj voj. Svåra beslut här i livet. :D

2010-01-29 @ 18:04:44
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0