Statistik

Ja, nu är ni fler igen....

Hahaha, jag har listat ut att många av er läsare läser min blogg på arbetstid! Och nu är ni tillbaka där (på jobbet) ser jag. Hoppas ni haft en skön ledighet och njutit av familj, släkt och vänner.

Ni är lite fler än vanligt också tror jag, så till er nya - Välkomna hit!

Ni nya kommer få läsa en smått ironisk, (ibland glad men oftast irriterad), blodsockerstyrd mammas tankar i vardagen.
Ni gamla trogna läsare har fastnat av någon anledning jag inte förstår men det är roligt att ni besöker mig, kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hahaha inte kan man låta bli, den är sjukt rolig! Jag brukr citera Lovisen för David och vi skrattar så gott :-)!!!! Kram på dig och god fortsättning!!!!

2010-01-08 @ 11:46:46
Postat av: K

Tack <3 för att du tar hand om min vilsne lille man när jag jobbar. :D Kram till dig och flickorna!!

2010-01-08 @ 11:53:46
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0