Trådlöst?

Ju fler trådlösa prylar vi skaffar - ju fler sladdar har vi fått här hemma. Den som uppfinner den trådlösa elen förtjänar att bli rik!

I köksfönstret, gömt bakom gardinen, har vi haft ett myller av olika kablar en evighet (vi pratar år...). Nu, nyss, är det åtgärdat med en annan uppfinning + att vi möblerat om en smula, allt kan inte behöva vara stationerat på samma ställe!

      

Före                                                                            Efter - visst blev det bättre?

Ser ni den där vita "korven" som är över sladdarna i bilden till höger? Så underbar! Bara att trä på kablarna och vips så blir de vita och samlade till en enhet istället för tusen. Kommer bli väldigt mycket mer lättstädat. Och snyggare från altanen, nu när jag slipper se på det där kabelboet varje gång jag ska titta in.

En lös sladd har jag, det är till en tillfällig lampa då spotarna i fönstret bara lagt av - helt utan synbar anledning.

("Korven" finns på stort varuhus och ja, jag föll för reklamfilmen i butiken men för en gångs skull höll den vad den lovade!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0