Uppe!

Blev inte så mycket med den där sovmorgonen ändå. Två timmar längre än när jag går upp för dagjobb får väl ändå ses som rätt länge.

Dagen idag ligger orörd som snön på gärdet utanför. Jag börjar med tre-tåren och Lovis ser på ekorre-begravningar på tv. Får väl se vad vi hittar på efter det.

Lite varmare idag, -16 innan ens solen kommit upp. Vem vet, vi kanske kan gå ut idag?

Jag önskar just nu att jag hade en riktigt bra systemkamera. Gryningen utanför är så vacker!
Men vår kamera klarar inte att få med så mycket färgskiftningar på samma gång så det är inte någon idé att ens försöka ta en bild.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Du vet att förmågan att göra saker och sitter inte i utrustningens kvalite...att ha en bra kamera behöver inte garantera att bilderna blir bra, snarare tvärsom! =)

2010-01-11 @ 15:01:17
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: Wilhelmanne

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-11-22 @ 07:09:35
URL: http://wilhelmanne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0