Jag vet inte...

Jag vet inte hur det blev så här men plötsligt blev jag själv här hemma, hela dan!

Ska pyssla med allehanda ting, fixa i trädgården, fixa lite inne, baka för Linns kalas imorgon och kanske läsa en bok också.

Kan inte ta något litet glas vin här i ensamheten, inatt ska Martin hämtas efter svensexa som han är i väg på nu.

Tja, vi får väl se om han klarar svensexor bättre än jag klarar möhippor. Fast de fuskar lite - ska inte utsättas för Badtunnetestet, det har ju fällt några genom åren, (fast inte lärde jag mig något på det).

Kommentarer
Postat av: K

Ha ha! :) Verkar gå vilt till därborta...tack för varningen om FB btw!!! Jag tog bort kortet...såg för j-vligt ut. :) Hihi, kram kram - ringer så snart jag kan, är helt färdig. KRÄM.

2010-07-24 @ 19:50:48
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0