Konstigt

Det ser lite märkligt ut men blir väl bra i slutändan. Just nu ser det ut som någon sorts kuliss för tv inspelning - ett hem med ena väggen bara borta!

Detta var hur som helst anledningen till att jag var tvungen att flytta kaprifolen just idag. Martin sätter in sina efterlängtade skjutdörrar!



Ni ser även Lovis på väg in under altanen på skattjakt. Hon hittade minsann en gaffel som hör till lekstugan!

Redan nu börjar Martin fråga ut mig om hur jag ska ha det nedanför/utanför dessa skjutdörrar. Ska jag ha altan? En trappa? Om altan - ska den vara i nivå med nuvarande altan eller ett steg ner? Hur ska det se ut?

Har bett om ett halvårs betänketid, dörrköpet kom en smula plötsligt och jag måste bläddra i tidningar och hitta inspiration.... En triangelformad altan har jag inte, inte rund heller... Måste fundera mera.

Kommentarer
Postat av: K

Åh vilken flitig och duktig man du har!! Vi är er stort tack skyldiga...

2010-07-10 @ 19:52:36
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0