Märkligt

Men jag är trött idag. Fast jag inte gjort ett dugg som kan kallas nyttigt/nytta.

Jo, en liten promenad och lite allmän matlagning. I övrigt har jag mest spanat på en genomgrå himmel och letat efter öppningar, med sol. Helt resultatslöst givetvis. Inte en glimt på hela dagen.

Just nu är ljudvolymen hyggligt hög här hemma. Martin ska ställa in någon EQ, och det ska ju testas högt (påstår han, jag är nästintill tondöv så jag har då ingen aning).

Lovis är nära på galen för hon försöker se en film i rummet intill. Dom är nog snart rejält ovänner tror jag!

Medan olika ljud, (arga barn och rejäl dansmusik), susar runt mig ka jag återgå till mitt stirrande mot himlen, och njuta av en mild whiskey som min man nyss gav mig. Det är riktigt gott emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0