Ännu mera?

En tanke blev väldigt jobbig. Martin tvättade husvagnen och jag råkade haspla ur mig att den kanske skulle vaxas? (Det gör svärfar med sin varje år, ´vi har aldrig gjort det).

Så Martin vaxade hela husvagnen, på en gång. Totalt blir det närmare 40 kvm. Som sen skulle poleras var det ju tänkt. Hahaha!

Så blev det inte (varför i h-vete är husvagnar knottriga?), vi orkade gnugga halva vagnen ungefär innan mjölksyran i armarna nästan förlamade oss. Så nu är den tvättad igen. Men nu vet Martin vad han ska köpa för ny pryl:

En polermaskin. Sen har han allt tror jag....


Han sa nåt om att den han vill ha har två snurrande "nånting" (jag har glömt vad han kallade det, är hyggligt ointresserad faktiskt). Men för att få en bild Googlade jag lite och den här kostar 7200 exl moms så den kan han ju glömma. Iaf de närmaste tio åren eller så.

Men det är alltid bra att ha lite koll om en sån här dyker upp i garaget. Tio tusen pix... Många nätter på Spa va´??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0