Framme

Turbulent bilresa. I höjd med Kristinehamn havererade Martins humör ganska rejält (mycket, mycket ovanligt och väldigt omskakande, särskilt för de drabbade).
Emellertid skärpte vissa till sig såpass efter detta att vi kunde fortsätta vår resa.

Förtältet sattes upp i värsta högsommar värmen. Men jag klagar inte, sommaren är här!

Vi har grillat, Linn och Lovis har badat i havet (?, tror det är havet Östersjön som smiter in här men något geografi-geni har jag aldrig varit), tagit ett glas vin, spelat minigolf (och fått stryk, Martin vann), hoppat studsmattor, lekt i lekparken och ätit massa glass (fast inte jag *stolt*) och Lovis har cyklat, cyklat och cykat.

På några timmar har då allt som går att göra på campingen gjorts, så lite lugn kan jag ju alltid hoppas på ska infinna sig......

Imorgon blir det djurpark hela dagen lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0