Glad midsommar!

Ha en riktigt bra midsommar allihop!

Själv överväger jag trots att barnen är stora och sovplats på festorten finns att vara nykter. Kan ha något med nattsuddandet inatt med oförsvarliga mängder vitt vin att göra....

Men nu var det så att man bör fira 90-åringar ordentligt. Fast han tålde det hela så mycket bättre än jag, jag tror han både drack mer och var vaken längre än mig. Jag har tappat formen!

Men som sagt, oavsett vad ni gör, hoppar grodor, spottar grodor, snapsar eller bara softar och väntar på bebis (=)) så önskar jag er en trevlig afton i glada vänners sällskap!


Kommentarer
Postat av: Nitsrek

Detsamma! Kram från Hynboholm! <3

2010-06-25 @ 13:04:17
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du kommer väl igen när det är din 90-årsdag ska firas! Bara att fortsätta att öva ;-). Kram.

2010-06-26 @ 10:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0