Grillat är godast!

Till barnen gjorde vi stekt potatis till kycklingen, stekt på grillen och vi stora tog hemmagjord potatissallad. Mumma!



Barnen (de små) fick grenadin färgade drinkar, (dvs grenadin och fruktsoda, populärt värre!)


Inte lika gott och populärt blev Martins lilla överraskning efter maten, Irish coffee.
Jag:
-Eh, har du gjort Irish coffee..?
- Ja!
- Men jag tycker inte om Irish...
Martin:
-Nej, inte jag heller men visst blev de snygga?!

Jo, det var dom väl men min ligger i vasken...



Kommentarer
Postat av: K

Mums! dreggel Jag vill ha flera Irish Coffee!!! Ses imöööraaaaaa

2010-06-07 @ 08:27:02
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0