Gummistövlar, jord och blommor

Det blev inte så mycket rensat idag som jag föreställde mig. Men på håll är rabatterna rätt fina ändå...



Ett blått hav av Irisar!

Istället för att rensa roade jag mig med att göra ännu en rabatt, trots att jag lovade mig själv att jag inte skulle ha fler.... Och trots att jag har två ofärdiga. Så jord har rallats i skottkärra, fel jord åt ena hållet och rätt jord åt andra. Bra träning.



Slokar lite ledset och nyplanterat idag men det piggar väl på sig om några dagar. Jag är i varje fall nöjd.

Av olika anledningar regnade det gummistövlar här idag. Lite annorlunda. Men hellre stövlar än spöregn en ledig dag!


(Foto: Linn)

Nu får det bli kväll. Har ju de där sista arbetspassen kvar. Två kl 6.45 pass, sen - sex veckors ledighet!


Kommentarer
Postat av: K

Jobbade idag! Annars hade vi GÄRNA kommit!! <3

2010-06-14 @ 22:01:16
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0