Klar.





Med tusen saker inne som borde göras har jag varit ute i stället i två dagar. Men nu är det klart (ute...!).

Någon av er tänker kanske:

- Tja, så såg det väl ut förut?

Jo, nästan. Men jag har flyttat alla stenar, lagt ut plast och lagt tillbaka alla stenar igen. Idiot? Troligen ja, men nu kommer inte de satans brännässlorna upp mellan stenarna igen. Aldrig mer. Så jag sitter nöjd nu, med min nya trappa som Martin sågat till. (Den är faktiskt ny, den gamla av stenar hade havererat fullständigt, gör om och gör rätt, jag lär mig med åren).

Kommentarer
Postat av: sara

Trappan och stenarna ser jätte fina ut, du är duktig du. Känner mig inte avis på din brända rygg men dock skulle jag också velat vara ledig i det underbara vädret....kram till er alla

2010-06-03 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0